Veelgestelde vragen
Waar en wanneer kan ik mijn pakket afhalen?

Op dit moment zijn er 3 afhaalmomenten gepland, de keuze hiervoor kun je maken na het kiezen van je pakket. De exacte invulling van deze dag is nog niet bekend maar we gaan er een feestelijke dag van maken.

Ik wil toch liever een ander pakket, kan ik mijn keuze nog wijzigen?

Ja hoor dat is geen probleem. Je kunt tot aan 15 november inloggen en je keuze aanpassen, ook kun je de afhaallocatie aanpassen tot aan deze datum.

Ik kan zelf mijn pakket niet afhalen, kan een collega dit voor me meenemen?

Dat is geen enkel probleem. Zorg dat je collega de bevestigingsmail van jouw keuze bij heeft op papier of mobiel zodat we weten wat uw keuze is.

Waarom delen jullie mijn gegevens met Smit Promotions?

Smit promotions regelt voor ons de afhandeling van jouw keuze en verzorgt de pakketten. Zij delen de gegevens enkel met de werkgroep binnen ZorgSaam zodat we weten wie welk pakket moet krijgen en verwijderen de gegevens zodra alles is afgehandeld.

Ik kan niet inloggen met mijn code, wat nu?

Dat is vervelend maar we gaan je helpen. Het kan liggen aan je computer of smartphone, heb je het al eens op een andere computer geprobeerd? Lukt het niet vul dan onderstaand formulier in met je vraag en we nemen contact met je op zodat je in elk geval je keuze kunt maken.

Ik ben mijn bevestigingsmail kwijt of heb die niet gehad?

Als je een keuze hebt gemaakt kun je dat zien als je inlogd. Is dit het geval en je hebt je bevestigingsmail niet stuur ons dan een berichtje via onderstaand formulier dan verzenden we hem nog een keer.

Kan ik jullie bellen?

Dat kan uiteraard, je kunt ons elke dag bereiken van 9.00 tot 12.00 en van 13.30 tot 16.00 uur. We zijn bereikbaar op (+31) 0115-697157

Contacteer ons

Hulp nodig, stuur ons een bericht

Max. 500 karakters